Choleslaw



Saamme huomenna piitkästä pitkästä aikaa minun lapset sekä yhden poikaystävän ja Mumskun meille syömään ja rupatteleen.
Tässä tosiaan olin viisi viikkoa flunssassa niin tapaamiset ovat jääneet vähiin.
Puhelimen kautta toki olemme jutelleet ja kuulumisia vaihdelleet, mutta eihän se ole lainkaan sama juttu, kun livenä tapaaminen. 
Oikein innolla odotan huomista ja tapaamistamme.

Täällä ollaan sitten Murun kanssa väsätty coleslaw-salaattia ja omena-rahkapiirakkaa.
Huomenna on sitten choritzo-pastan vuoro.

Tänään oli se päivä tai siis viikonloppu, että lopultakin saimme siivottua oikein kunnolla koko kämpän
tai siis puoli kämppää.
Kummatkin makuuhuoneet jäivät vielä siivoamatta, 
mutta huomenna kun poikani ja tyttäreni poikaystävä tulevat, niin luuttuan vielä makkaritkin.
Tänään keittiön, olohuoneen sekä eteisen luuttuamisen sekä mattojen tomutuksen jälkeen lähdimme Murun kanssa mattoja pesemään ja ulos syömään.
Muru tarjosi minulle maittavan päivällisen sillä välin, kun matot peseytyivät pesulassa.
Mä olen niin tyytyväinen, kun tätä kaikkea olemme koittaneet saada aikiseksi jo pari kuukautta.



1 pieni kaalia
4 porkkanaa
1 punasipuli
1 dl smetanaa
1 dl majoneesia
1 tl herbamare-yrtti suolaa
1 tl mustapippurirouhetta
1 tl valkosipulirouhetta



Raasta kuoritut porkkanat karkealla raasteella.
Silppua punasipuli ohuiksi suikaleiksi samoin kaali.
Leikkaa suikaleet vielä suuhun sopiviksi paloiksi.
Sekoita kaikki ainekset huolella sekaisin mausteita ja majoneeseja sekä kasviksia myöden.



Tehtäväsi on löytää oma maailmasi 
ja sitten koko sydämelläsi
antautua sille.

-Tupu-

Kommentit