Viikon 2 budjetti ja ruokalistaa viikko 3

 

Olen useina vuosina haaveillut ja ihaillut tätä
 Ajaston project365-
vuosikalenteria, mutta olen pitänyt sitä hieman tyyriinä.
Tämä allakka on hinnaltaan tosiaan jo siinä minun allakkani kipurajoilla, 
mutta tänä vuonna annoin itselleni luvan pröystäillä ja ostaa jo kauan haluamani allakan itselleni.
Olihan minulla lahjakorttikin käytettävissä (hoitolapseni vanhemmilta),
joten en joutunut maksamaan koko summaa.
Mikä mukavinta ensi vuonna voin käyttää samoja kansia
ja ostaa sisälle vain uuden vuosipaketin.
Tässä allakassa on katsomilleni elokuville ja lukemilleni kirjoille omat sivunsa eli pientä mukavaa ylimääräistä mukavaa juttua.
Ystävänikin sanoi minulle, että ostos on aivan ymmärrettävä, koska käytän allakkaa melkeinpä päivittäin 
jo työnikin takia.
Tämä jos mikä antoi minulle hyvän omantunnon käyttää tätä ihanaa kalenteria 😉

Pst: tämä ei ole mainos.


Viime viikko on ollut rahan käytön kanssa todellakin kriittistä.
No, osaksi syyksi sanon meidän remonttiprojektin olemme kierrelleet ja kaarrelleet kauppoja etsien meidän suorakaiteen muotoiseen wc:hen sopivia ratkaisuja. Siinä kierrellessä ja kaarrellessa kauppoja nälkä yllättää ja sitten tulee osteltua syömisiä, niin kaupoista kuin ravintoloistakin.
No, mitä tässä turhia selittelee.
Tässä se siis tulee...
Viikon 2 budjetti olkaa niin hyvät.

Veikkaus 25 €
(lottoan aina viiden viikon kestoloton)
Verot 166.54 €
Kissan kantokoppa 59 €
(Ginillä on tällä viikolla rokotus)
Ulkona syönti 51.90€
Työkaluja 246€
Vaatteita 66.90€
Matot 51,80€
Ruokaan ja muuhun 145.89€

Yhteensä 813,03€

Olihan siinä ostosta kerrakseen.
Ihan hiljaiseksi tämä vetää 😧
Ihan jännityksellä odotan ensi viikkoa.
Mitä se oikein tuo tullessaan...

Kommentit