Salaattipohja



Mä oon kyllä niin onnellinen ❤
Mulla on ihana mies ja se huomio mut tänäänkin niin ihanasti.
Muru lähti ulkoiluttamaan Otto-haukkua aamulla ja soitti sitten kesken reissunsa mulle.
"Oon nyt meidän lähikaupan edessä ja haen sulle niitä flunssajuttuja, et tarviikos kaupasta samalla mitään."
Niin mä sain laktoositonta täysmaitoa meidän pannariin ja itselleni tähän flunssaan troppia.
Kyllä tässä jo paremmassa kunnossa ollaan,
mutta nuo aamut ovat vielä hieman hankalia yskän puuskien ym. kanssa.



Viikonloppuna oli Citymarketissa paprika tarjouksessa 
ja ostimme sitä hieman isomman satsin sitten kerralla.
nyt on tarjolla teille iso pläjäys paprikaa sisältäviä ruokia 😋

Valmistin tänään taasen pitkästä aikaa salaatin jääkaappiin.
Siinä on 
keitettyä pastaa
paprikaa
punasipulia
kurkkua
salaattia
herne-maissi-paprika (pakaste)

Tämä salaatti on siitä ihana, että tarjoilen sitä päivällä ruoan kaverina aivan tallaisenaan
ja iltasella syömme osan joko tonnikalasalaattina tai fetasalaattina
eli lisään vain salaattilautasillemme salaatin sekaan fetaa tai tonnikalaa.
Yksi hyvä variaatio iltapalaksemme on myös esipaistettua patonkia ja salaattia,
mutta näistä sitten toisella kertaa hieman enemmän.


Jos haluat onnellisen elämän,
elä sitä. 
Älä odota, että joku tuo sen luoksesi.

Rakkaudella
-Tupu-

Kommentit