Tikusta asiaa


 
Kuinka moni teistä käyttää puolivalmis ruokia niin,
että jatkaa niitä itse?
Minä, minä, minä...
Minä tosiaankin teen tätä ja useinkin tulee sorruttua tämmöiseen.
Sunnuntaiksikin valmistin meille lounaaksi ruoan, 
johon valmistin valmis kastike pussista kastikkeen.
Tällä kertaa valmistin pippurikastike jauheesta kastikkeen, jonka joukkoon lisäsin noin 1/2 dl koskenlaskija voimakasta sekä nesteeksi 2 1/2 dl kaurakermaa juuston makuisena.
Pilkoin joukkoon myös sipulin ja hauduttelin kastiketta sen verran pidempään, että sipuli kerkesi hautua kastikkeen joukkoon.
No, näitä versioitahan voisi tehdä vaikka ja mimmoisia,
mutta tällä kertaa nyt tälläistä.


Täällä on viikko jo aloitettu ja ensimmäinen hoidokki tullut hoitoon.
Tänään onkin rauhallinen aloitus viikkoon.
Yhden hoidokin voimin aloitettiin tämä maanantai-aamu.
Seuraava tulee ulos ja kolmas lounaalle.

Tässä meidän teille vielä tämän viikon ruokalistaa.






Hei, pitkästä aikaa tuo palvelija antaa meidänkin jotain taas kertoilla täällä blogissa.
Minä (Gini) olen meillä se äänekkäämpi kissa.
Juttelen paljon tuon Murun kanssa.
Cassu hermostuu näistä meidän juttu tuokioista pahan päiväisesti ja näyttää sen minulle 
hyökäten päälleni.
No, kyllä me sitten taasen suuremmaksi osaksi haliskellaankin ja pidetään toisiamme myös hyvänä
ja älkää nyt vaan luulko, etten minä osaa laittaa kampoihin Cassulle.
Välillä minä jopa olen se akressiivisempi osapuoli näissä meidän jupakoissa.

-Gini-


Kuuntele sydäntäsi se kyllä 
tietää...
-Tupu-

Kommentit