Urbaani Vegenda, leivo vegaanisesti


 Aah, ette arvaa kuinka onnellinen minä olen, kun sain arvostelukappaleen kirjasta 
URBAANI VEGENDA-leivo vegaanisesti.
Hoitolasten kanssa kävimme viikolla kävellen hakemassa kirjan meidän kaupan palveluautomaatista ja kävimme samalla leikkimässä juurespuistossa.
Näin saatiin niin hoitotädin, kuin hoitolastenlastenkin toiveet toteutettua.


Olen aivan onneni kukkuloilla, koska olen nyt kovasti halunnut opiskella vegaaniutta. Pienin askelin saan tietoa ja tämä kirja tuo vielä varmuutta asiaan nyt minulla on mustaa valkoisella ja on mihin aina palata epävarmuuden tullen.
Olen lukenut kirjan pian jo kannesta kanteen ja tiedän nyt jo, että selailen kirjaa monen monta kertaa.

Sain paljon oppia vegaanisuudesta sekä mikä ihaninta kirjassa kerrotaan miksi kannattaa leipoa sekä kuinka leipoa vegaanisesti?
Kananmunan, maidon sekä liivatteen yms. korvaamisesta on omat artikkelinsa.

Sormet syyhyten odotan tätä päivää ja vieraita...
Mitähän he sanovat kokkailuistamme, joita eilen Murun kanssa iltasella värkättiin?


Jätä märehtiminen niille,
jotka sen osaa
ja ala elää.

-Tupu-

Kommentit